wtorek, 27 marca 2012

And as we wind on down the road, our shadows taller than our soul

Tę kurtkę już oddałam, od początku nie byłam przekonana ani do koloru ani do sposobu w jaki się układa (dobrze, że mam nawyk zostawiania metek dopóki nie  jestem całkowicie pewna, że coś chcę). Poszukiwania skórzanej kurtki trwały aż do przedwczoraj, kiedy to znalazłam w Stradivariusie czarną z prawdziwej skóry. Uznałam, że warto zainwestować, bo na pewno długo mi posłuży. Mam tylko nadzieję, że będzie jeszcze mój rozmiar;)  



I already returned this jacket, I don`t really like how it looks like on the body. I found much better black real leather one in Stradivarius, I hope there will still be my size:)

 





Wearing:
kurtka / jacket - H&M
sweter / sweater - TK Maxx
spodenki / shorts - DIY
buty / boots - Asos
czapka / hat - H&M
rajstopy / tights - Dorothy Perkins
zakolanówki w formie skarpetek / socks - Calzedonia







A. I znów zakochałam się w głosie Cugowskiego. Który to już raz?

/  Oh. And I`ve fallen in love with Cugowski`s voice again. How many times was it so far? 

10 komentarzy: