środa, 30 maja 2012

INSPIRATIONS













Source: the Classy Issue

8 komentarzy:

  1. Great inspiration posts! Love the studded collars. :D
    http://the-wandering-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 8 zdjęcie faktycznie bardzo inspirujące!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdjęcia boskie, zachwycam się kołnierzykami no i biżuterią, która zawsze powala mnie na kolana.:)

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA ROZDANIE / KONKURS, gdzie do wygrania m.in. ear cuff i bransoletka AZTEC !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy popatrzyłam na to 4. zdjęcie od razu zachciało mi się wakacji <3

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne inspiracje, to drugie zdjęcie mi sie bardzo podoba:):)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    Jeszcze dzisiaj trwa u mnie giveaway więc zapraszam również do wzięcia udziału:)

    OdpowiedzUsuń