środa, 29 lutego 2012

Take another walk out of your fake world

Korzystając z dobrej pogody, pokazuję wam moje nowe 3 ulubione rzeczy. Chyba najwyższy czas przystopować z kupowaniem.

 Taking an advantage from this warm weather, I`m showing you my new 3 favourite stuffs. I guess it`s high time to finally stop buying so much.

 
 







Wearing:  bluza / sweatshirt - Forever21; koronkowa sukienka / lace dress - River Island; pleacek / rucksack- New Yorker; buty / boots - Asos; zegarek / watch - Triwa by Made4Hand





13 komentarzy:

  1. świetnie to razem wygląda, bardzo mi się podoba. w wolnej chwili zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądasz booosko! sweterek i spódniczka same w sobie są śliczne, a w połączeniu ze sobą jeszcze lepsze!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecie ujęcie ma swój charakter. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia i super outfit! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. o wow! ten set jest świetny! koronki plus ta bluza to fajne i niebanalne połączenie! do tego naprawdę świetne zdjęcia!
    przejrzałam bloga i obserwuję bo jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie połączenia delikatnych spódnic z bluzami!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczne, bardzo ciepłe zdjęcia, aż się człowiekowi miło robi:)
    bardzo przyjemny zestaw, bluza istnie rewelacyjna, do tego ta spódnica mm, pięknie i bardzo romantycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacyjnie wyglądasz!bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna bluza! Przydała by mi się podobna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietne zdjecia i rownie dobra stylizacja!Super sweterek!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bosko wyglądasz a zdjęcia piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. i jak Ci się chodzi z plecakiem?
    Sama dla zdrowia zainwestowałam w jeden, ale nie mogę się przekonać :(

    obserwuję i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskakująco dobrze! Kupiłam go w tamtym roku i podobnie jak ty trochę mi zajęło, żeby się do niego przekonać, ale teraz prawie się z nim nie rozstaje! Jest świetnym i oryginalnym dodatkiem do każdej stylizacji i co najważniejsze...można go załadować do pełna bez obawy o ból kręgosłupa!

      Także polecam. Natalia Bocheńska. :D

      Usuń